سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درامد با گوشی بدون سرمایه

 

2- کسب درآمد با گوشی از تلگرام

تلگرام یکی از برترین شبکه های اجتماعی است که ماهانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد، اما بدیهی است تعداد کاربران تلگرام به اندازه کاربران اینستاگرام، فیس بوک و توییتر نیست. تلگرام اخیراً ویژگی های خود را به روز کرده است و با انجام این کار، افراد بیشتری متمایل به استفاده از آن شده اند.

روش های کسب درآمد با گوشی در تلگرام

افراد به دلایل مختلف از جمله برقراری ارتباط، تفریح??، یادگیری، ارسال عکس و فیلم، کسب درآمد و … از تلگرام استفاده می کنند. امروزه افراد زیادی از شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و این فرصت خوبی را برای همه فراهم می کند تا از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنند. اگر شما علاقه مند به استفاده از تلگرام هستید و به دنبال راهی برای کسب درآمد از طریق آن هستید، به خواندن ادامه دهید!

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد در تلگرام ایجاد کانال و به دست آوردن اعضا است. هرچه کانال شما افراد بیشتری داشته باشد، بهتر است. افراد بابت تبلیغات در مورد خدمات یا محصول خود در کانال تلگرام به شما پول می دهند، بنابراین با داشتن افراد زیاد در کانال تلگرام خود، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. در تلگرام محدودیتی برای تعداد افرادی که می توانند به کانال شما بپیوندند وجود ندارد. بهترین ویژگی تلگرام رایگان بودن آن است.

چگونه کانال تلگرام ایجاد کنیم؟

اول از همه، برنامه تلگرام را باز کنید، روی “گزینه ها” کلیک کنید، “کانال جدید” را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. اکنون باید نام و توضیحات کانال را وارد کنید. به یاد داشته باشید برای جذب افراد برای پیوستن به کانال تلگرام خود، یک عکس پروفایل جالب انتخاب کنید. حالا روی علامت سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک نام منحصر به فرد و کاملاً جدید برای کانال انتخاب کنید. مخاطبین گوشی خود را به کانال اضافه کنید.

کانال خود را عمومی نگه دارید تا افراد به آسانی بتوانند به کانال شما بپیوندند. تبریک می گویم شما با موفقیت کانال تلگرام خود را ایجاد کرده اید و آماده استفاده است.

نحوه کسب درآمد از تلگرام

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

 

اکنون شما باید یک موضوع یا برخی از موضوعات مرتبط مانند مد، مدل مو، سرگرمی، غذا، فناوری، آموزش و غیره را انتخاب کنید و شروع به اشتراک گذاری آنها با اعضای کانال کنید و از این طریق افراد بیشتری جذب کنید. برای کسب درآمد در تلگرام باید حداقل 500 عضو داشته باشید. هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد دست شما برای امتحان روش های دیگر کسب درآمد از تلگرام بازتر می شود.

شما می توانید یک سرویس یا محصول را در کانال تلگرام خود تبلیغ کنید و سپس لینک مربوط به کانال یا سایت فروش آن محصول را را به اشتراک بگذارید و به عنوان بازاریاب، حق کمسیون از ارائه دهنده محصول دریافت کنید. همچنین اگر یک کانال تلگرامی برای محصولات خود داشته باشید، کمک بزرگی برای توسعه تجارت و کسب درآمد اینترنتی خود کرده اید.

از دیگر روش های کسب درآمد با گوشی از تلگرام، ایجاد یک کانال خصوصی است و دریافت هزینه بابت حق پیوستن به این کانال است. برای این کار باید مطالب جذاب را به اشتراک بگذارید تا افراد برای عضویت در کانال، انگیزه پرداخت هزینه داشته باشند. روش های متنوع دیگری هم برای کسب درآمد با تلگرام وجود دارد کافیست صبور باشید و روی هدف خود با جدیت تمرکز کنید.

3- کسب درآمد با بازی

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

چه می شد اگر می توانستید برای بازی در تلفن خود دستمزد دریافت کنید. اکثر ما در اوقات فراغت، بازی با گیم های متنوع و جذاب گوشی را تجربه کرده ایم، اما بعضی افراد مخصوصا نوجوانان تقریبا به انجام این بازی ها اعتیاد پیدا کرده اند، پس اگر این اعتیاد به سمت کسب درآمد سوق داده شود مزایای فراوانی چون عدم اتلاف بیهوده وقت، عاید خواهد شد. در واقع یکی از روش های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان انجام بازی های آنلاین است.

بازی آنلاین یک روش سرگرم کننده برای پس انداز و کسب درآمد است. این پس انداز مبتنی بر جایزه نامیده می شود و می توانید با انجام بازی ها و برنده شدن، پول بیشتری برای خود کسب کنید. بعضی اوقات این جوایز می توانند بسیار زیاد باشند!

شما می توانید با انجام بازی ها از دو طریق کسب درآمد کنید. یکی از آنها بازی های استراتژیک و دیگری کسب درآمد با قرعه کشی است. در طول روزی که بازی را انجام می دهید، امتیازات در حساب شما جمع می شود. با استفاده از این امتیازات، در قرعه کشی ها شرکت می کنید. این شانس را دارید که با قرعه کشی های روزانه هزار دلار برنده شوید.

البته یک روش دیگر برای کسب درآمد با بازی را سراغ داریم که بهتر از راه های قبلی جواب می دهد. اگر در زمینه بازی با گوشی یا گیم، با سابقه هستید، این روش مخصوص شماست. از بازی هایی که انجام می دهید، با گوشی خود فیلم برداری کنید، سپس آن ها را در سایت های خاص یا شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب به اشتراک بگذارید.

این گونه سبک بازی خود را به رخ جهانیان کشیده اید. این کار به ظاهر شوخی یا یک نوع سرگرمی است ولی باور کنید که برخی از این راه، مخصوصا از طریق بازی های مربوط به تیراندازی و حمله نظیر Call of Duty ،Hitman ،Assassin’s Creed و GTA، میلیونر شده اند. بازی های بسیار کمی وجود دارد که درآمد واقعی و دلخواه شما را فراهم می کنند، پس در انتخاب آنها دقت خرج دهید.

 4- درآمد از راه عکاسی

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

اگر عکاسی را دوست دارید و گوشی هوشمندی با دوربین خوب دارید، دست به کار شوید و اشتیاق خود را به حرف تبدیل کنید و با ارائه تصاویر به روزنامه ها، شبکه های اجتماعی و گردانندگان وب سایت ها، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. تصاویری که می خواهید برای فروش ارائه دهید قطعاً باید از کیفیت عالی برخوردار باشد. گوگل نیازمند عکس های یونیک شماست. قوانین نقض حق چاپ همه ساله سخت گیرتر می شود و سایت ها برای نقض انتشار عکس های دارای حق انتشار با مشقت های فراوانی روبه رو و حتی جریمه می شوند.

برای اینکه بتوانید از طریق فروش عکس درآمد کسب کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکسها را در برنامه های مخصوص عکس مانند اینستاگرام آپلود کنید. می توانید این عکسها را برای فروش در بیش از یک برنامه قرار دهید. خواهید دید از طریق برنامه های عکس می توانید به سایت هایی که دنبال عکس های شما برای خرید هستند دسترسی پیدا کنید.

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

اگر اشتیاق شما به عکاسی خیلی زیاد است، و عکس های با کیفیت زیبا، هنر شما است، پس برای خود گوگل از طریق Google Business Photo یا Google maps  و… می توانید کار کنید. گوگل به دنبال عکاسانی است که فضاهای خاص نظیر فضاهای داخلی ساختمان ها، مغازه ها یا طبیعت را در لحظه شکار کنند. پس از تایید صلاحیت در لیست عکاسان رسمی ظاهر می شوید. با دوربین نسبتا با کیفیت گوشی موبایل یا حتی ارزان ترین دوربین عکاسی، می توانید استارت کار کسب درآمد با گوشی را بزنید.

مزیت بزرگ فروش آنلاین تصاویر این است که تنها شما صاحب تصویر هستید. بنابراین فقط شما می توانید پول  فروش آن را بدست آورید. یک تصویر منحصر به فرد برای یک بار فروش نیست، شما می توانید آن را بارها و بارها بفروشید. در اصل، مشتری مجوز  استفاده از عکس را خریداری می کند. در این پروانه ذکر شده است که خریدار می تواند از عکس شما استفاده کند، اما نمی تواند آن را دوباره بفروشد. حق آن عکس در انحصار شماست.

5- کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام

فضای اینستاگرام داغ و ملتهب است و به جرات و اطمینان می توان گفت که کسب درآمد از اینستاگرام، میلیونی و تضمینی است. این اپلیکیش قدرتمند، بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و به یک پلت فرم تجاری تبدیل شده است. میلیون ها کارآفرین از قدرت فروش اینستاگرام بهره می برند. همه می خواهند بدانند که از اینستاگرام که توجه عموم را به خود جلب کرده است و به عنوان بهترین اپلیکیشن کسب درآمد شناخته شده است چطور درآمد کسب کنند.

اگر یک یا چند تصویر زیبا و خلاقانه دارید می توانید توجه میلیون ها کاربر اینستاگرام را به خود جلب کنید و به عنوان یک کارآفرین، محصولات خود را بفروشید یا به عنوان بازاریاب سایر برندها فعالیت کنید. در هر حال اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای کسب درآمد است.

روش های بسیار زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام با گوشی وجود دارد ما بهترین ها را برای شما در این مقاله لیست میکنیم، شغل و اهداف شما هر چه باشد یکی از این روش ها برای شما مفید خواهد بود.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام اولین و بهترین روش کسب درآمد با گوشی است. ما ایده های کسب درآمد از اینستاگرام با گوشی را در این مقاله بررسی می کنیم، که با انجام آنها می توانید به جمع کارآفرینان موفق در سال 2021 بپیوندید و از کسب و کار اینستاگرام، کسب درآمد با موبایل را حرفه ای تجربه کنید. بدیهی است که میزان درآمد شما به اعتبار، تعداد دنبال کننده های شما و توانایی رشد اینستاگرام شما با گذشت زمان بستگی دارد.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

در سال 2021 خلاق باشید و از غافله های کسب درآمد با گوشی، کسب درآمد با کامپیوتر و تمامی انواع کسب و کار اینترنتی عقب نمانید! پول درآوردن برازنده خود شماست، نیوسئو هم در رسیدن به این هدف بزرگ، گام به گام بصورت کاملا تخصصی همراه شماست.

  • اینفلوئنسر اینستاگرام

جزء افراد تاثیرگذار در شبکه ها اجتماعی باشید، اما چطور؟ با مسافرت رفتن، پخت و پز، ورزش و… عکس های تاثیرگذار بگیرید و یا محصولات و خدماتی را توصیه کنید. مردم عاشق بازاریابی تاثیرگذار هستند. اگر عکس ها و فیلم های جذابی بگیرید  و بتوانید تعداد فالوور یا دنبال کننده های خود را به حد مطلوبی برسانید، اوضاع بر وفق مرادتان خواهد بود و همکاری ارزشمندی با مارک های تجاری خواهید داشت، مارک ها برای فروش محصولاتشان همیشه طالب اینفلوئنسرهای موفق هستند برای عقد قرادادهای بسیار بزرگ!

با اشتراک گذاری منظم مطالب ارزشمند در شبکه های اجتماعی خود می توانید شهرت کسب کنید و دنبال کننده های وفادار پیدا کنید. در این صورت آنها به راحتی متقاعد به خرید محصولات پیشنهادی شما خواهند شد. این پروسه نیاز به حوصله، زمان، استعداد و تلاش دارد، باید علایق، نیازها و خواسته های قشر خاصی که روی آن تمرکز دارید را به خوبی بشناسید و حلاجی کنید. اما و اما همیشه مراقب اعتماد کاربرانتان باشید که مفت نفروشید!

  • سفیر برند شوید

خودتان را به خوبی به عنوان یک فرد مطرح و شناسنامه دار به مخاطبانتان شناساندید؟ اگر در روش اینفلوئنسر به عنوان برند شخصی و فرد صاحب نام شما را شناختند و فالوورهای خوبی در حد میلیونی جمع کردید. اکنون فرصت سفیر برند شدن برای شما مهیا شده است و با شرکت های مطرح می توانید همکاری مستمر داشته باشید و با پست های روزانه برند آنها را معرفی کرده و افراد را ترغیب به خرید از محصولات این شرکت ها نمایید.

  • فروشگاه تجارت الکترونیکی باز کنید.

اگر خدمتی برای عرضه یا محصولی برای فروش داشته باشید، اینستاگرام بهترین مکان برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیکی جهت تبلیغ محصولتان و کسب درآمد با گوشی برای شما خواهد بود. برای انجام این کار ابتدا باید از حالت شخصی دربیایید و مشخصالت تجاری داشته باشید تا اینستاگرام کسب و کار شما را تایید کند، سپس برای محصولات خود کاتالوگ خوبی آماده کنید تا بتوانید افراد را از فروشگاه اینستا خارج کرده و به مشتری واقعی تبدیل کنید.

  • محتوای بصری برای فروش ایجاد کنید

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

همگی به این مسئله کاملا آگاه هستیم که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. افراد روزانه بیش از 100 میلیون عکس و فیلم آپلود می کنند. در این میان شما باید فیلم ها و عکس های متمایز، خلاقانه و حرفه ای بگیرید تا به سرعت شناخته شوید.

مشتریان مدرن به دنبال اصالت هستند یعنی چه؟ به طور مثال در صنعت گردشگری و مسافرت، شرکت ها و کاربران به دنبال عکس های واقعی و مهیج از مکان های دیدنی هستند، پس مسافران واقعی با انتقال تجربیات سفر خود با انتشار کپشن ها، عکس ها و فیلم های واقعی باکیفیت می توانند به درآمدزایی بالا خوش بین تر باشند.

  • محتوای متنی اینستاگرامی تولید کنید

اگر به نوشتن علاقمند هستید می توانید برای برندهای مختلف پست های متنی یا کپشن های اینستاگرامی تولید کنید. مخصوصا شرکت های کوچک به دنبال متخصصان مستقل ناشناخته برای کاهش هزینه های تبلیغ شبکه های اجتماعی خود هستند تا با هزینه نسبتا کمتری برای محصول و کسب و کار آنها بنویسند.

  • استوری اینستاگرام خلق کنید

روزانه بیش از 500 میلیون نفر استوری اینستاگرام را مشاهده و یا ایجاد میکنند. از آنجا که این محتوا برای مدت محدودی قابل نمایش هستند افراد بسیاری درگیر فعالیت در آن هستند. اگر به خلاقیت علاقه دارید استوری اینستاگرام بهترین فرصت کسب درآمد با گوشی برای شما خواهد بود.

گذاشتن وقت برای یادگیری روش های کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام یک سرمایه گذاری بزرگ و ایده آل برای آینده شما است و هیچ وقت برای انجام این کار دیر نیست.

احتمالا با خواندن مقاله تا به اینجا، نسبت به این روش ها از ذهنتان، افکار مثبت و منفی زیادی گذشته باشد، حتی شاید گفته اید مگه میشه به این آسانی پول درآورد؟! نه امکان ندارد اینا فقط در حد سخنان انگیزشی هستند و رنگ واقعیت به خود نمیگرند! اما ما به شما ثابت میکنیم که واقعا با اجرای درست تک تک این روش ها حتی می توانید میلیونر شوید، باور ندارید؟؟!  با مثال زیر ثابت میکنیم که این خود شما هستید که مانع پیشرفت خودتان هستید.

در این دنیا و در عصر تکنولوژی دست یافتن به هیچ آرزویی غیر ممکن نیست، نمیشه و نمیتونم، سخته و نشد نداریم، تنبلی نکنید، تا دیر نشده رویاهاتان را بسازید♥

تا به اینجای مقاله ما شما را با روش های کسب درآمد با گوشی از طریق عکاسی و اینستاگرام  آشنا کردیم، حال ببینید فردی به نام بورزا یانکی با تلفیق این دو روش درآمد با گوشی به کجا رسیده است!! فکر کنم محرک خوبی برای استارت و انگیزش شما باشد، مخصوصا که این روش یکی از بهترین راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان است، چرا که دائم با گوشی در حال سلفی گرفتن از خود هستند.

بورزا یانکی چطور توانست میلیاردر شود؟؟

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

borzah yankey متولد سال 1994 در آفریقای جنوبی است اما در کاناد زندگی می کند، این پسر جوان خوش فکر، دانشجوی یکی از دانشگاه های کانادا و با آیین مسیحی است، ایشان بسیار مذهبی هستند و از قوانین و مقرارت دین خود کاملا پیروی می کنند.

بورزا یانکی در فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام همیشه با صورت خندان و پر از دندان ظاهر می شود، اما راز موفقیت او، سیاه پوست بودن با دندان های سفید نیست، بلکه ذهن خلاق اوست که به همراه چهره خندانش، میلیون ها کاربر فعال را به خود جذب کرده است.

بورزا یانکی پسری است که از مدت ها پیش در اینستاگرام فقط از لبخندهای خود عکس به اشتراک میگذاشت، عکس هایی که شاید خیلی ها با دیدنش میگفتند، نیشت را ببند! ولی بورزا خیلی راحت با چند تا عکس معمولی، به عنوان مدل تبلیغاتی خمیر دندان Colgate انتخاب، و به معنای حقیقی معروف شد!  او در یک بازه زمانی اقدام به گرفتن عکس و فیلم از خنده های خود در مکان های مختلف گرفت و آنها را در پیج اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت، اینگونه توانست افراد و برندهای مختلف را متوجه وجود خود کند.

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

ببینید که بورزا یانکی چه راحت توانسته است خودش را نشان دهد و با برندهای مختلف، قراردادهای دلاری میلیونی ببندد؟ بورزا پیشرفتش را نه مدیون زیبایی اش است و نه امکاناتش، برعکس از ویژگی دهان بزرگ و پر دندان خود که ظاهرا برای خیلی ها زشت و ویژگی منفی بنظر برسد، توانسته درآمد با گوشی را در حد دلاری کسب کند، خنده دار است که باز هم بگویید نمیشه، نه من نمیتوانم!

6- برنامه های کسب درآمد با گوشی

برای خرید گوشی هوشمند خود مقدار زیادی هزینه می کنیم اما از پتانسیل کامل تلفن هوشمند خود استفاده نمی کنیم. امکانات بسیاری برای پول درآوردن از طریق تلفن همراه فراهم است. صدها برنامه درآمدزا وجود دارد که می توانید در گوشی هوشمند خود نصب کنید و درآمد خوبی کسب کنید. بارگیری و نصب برنامه ها، معمول ترین و آسان ترین روش از مجموعه روش های کسب درآمد با گوشی است کافیست از سرعت خوب اینترنت موبایل خود مطمئن شوید.

برنامه ها و اپلیکیشن های مخصوص این کار را می توانید در Google Play یا App Store پیدا کنید. این برنامه های ویژه، حاوی شرایط و ضوابطی قبل از بارگیری و نصب هستند. این شرایط به شما می گوید که دقیقاً چگونه و با انجام چه مراحلی نصب کنید، برنامه را خودتان پیدا کنید یا از یک لینک مستقیم استفاده کنید. احتمالا درخواست های دیگری نیز از مشتریان خواسته شود، اقداماتی مانند برنامه را در روز دوم، سوم،…، هفتم باز کنید، بالاترین نمره را بدهید، نظرات مثبت بگذارید. به نظر می رسد هرچه الزامات و شرایط نصب و به کارگیری یک برنامه سخت تر باشد میزان پرداخت آن نیز بالاتر است. به طور مثال برنامه پاداش نظرات گوگل را در نظر بگیرید.

  • Google Opinion Rewards

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

Google Opinion Rewards یک برنامه شگفت انگیز است که سیستم عامل های اندروید، خیلی آسان می توانند آن را نصب کنند. شما این برنامه را که از Google Play بارگیری و اجرا کردید، شرو ع به کاوش امکانات آن بکنید. قبل از هر کاری بدانید که با بازی کردن، یا فیلم دیدن یا نظردادن در این اپلیکیشن، به حساب شما پول نقدی واریز نمی شود بلکه فقط امتیاز دریافت می کنید، با جمع شدن امتیازات و رسیدن آنها به حد مطلوب می توانید دوباره به گوگل پلی مراجعه کنید و کلی اپلیکیشن یا فیلم و یا هر امکان دیگری را به رایگان توسط هزینه کردن امتیازات جمع شده خود، خرید کنید. 

خود Google Opinion Rewards نیز برای شما عملیات و روش های مختلف کسب درآمد را پیشنهاد می دهد که در ازای انجام آن ها، امتیازات فراوانی جمع می کنید. فرم های نظرسنجی برای پرکردن، فیلم برای دیدن، گیم برای بازی کردن و… نمونه ای از این پیشنهادات شگفت انگیز است. با چشم بسته به Google Opinion Rewards اعتماد کنید، چون این اپلیکیشن مطرح برای خود گوگل است و امکان فریب کاربران در آن وجود ندارد.

نکته مثبت روش پیشنهادی این است که نصب و به کار بستن این برنامه ها حتی برای کاربران عادی و بی تجربه هم ممکن و راحت است. جالب است که در بازه پنج دقیقه وقت اضافی خود در زمان انتظار در مطب یک دکتر، هم بتوان کار کرد. ممکن است لازم باشد برای فعال سازی برخی از برنامه ها در فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور پول پرداخت کنید اما ارزشش را دارد چرا که با انجام کارهایی ساده مانند تماشای ویدئو، خواندن کتاب، دانلود و نصب اپلیکیشن، پول یا امتیاز دریافت می کنید.

7- کسب درآمد از واتس اپ با گوشی

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

 WhatsApp یک اپلیکیشن برقراری ارتباط رایگان با رابط کاربری خیلی آسان و بدون نیاز به فیلترشکن است، این پیام رسان خارجی دارای بیشتر از یک میلیارد کاربر روزانه می باشد. همه دوست دارند با واتس اپ کار کنند چون واقعا دنگ و فنگ کار کردن با سایر اپ ها، در این برنامه وجود ندارد. خیلی جالب است که حتی پیام های اسپم و تبلیغاتی مزاحم نیز در واتس اپ خوانده می شوند. پس واتس اپ، بستر مناسبی برای تبلیغات و یکی از روش های کسب درآمد با گوشی رایگان با امکانات متنوع است.

اگر خودتان قصد درآمد با گوشی یا تجارت دارید یا برای شرکتی دیگر تبلیغ و بازاریابی می کنید، WhatsApp یک پلت فرم همه کاره بسیار محبوب و مناسب کار کردن است. روشهای کسب درآمد با گوشی از طریق واتس اپ بسیار متنوع است. ابتدا کافیه یک حساب کاربری ایجاد کنید سپس یکی از روش های پیشنهادی ما را انتخاب کنید.

  • همکاری و کار برای شرکت های دیگر

برخی از شرکت ها به کسانی که مشتری جدید برای خرید محصولات معرفی می کنند، پاداش نقدی یا پورسانت پرداخت می کنند، پس بازاریابی آنلاین را با واتس اپ یا روش های دیگر انجام دهید. برای مثال، با مدیریت رستوران ها، سوپرمارکت ها، هتل های زنجیره ای تماس بگیرید، به روسای شرکت های معروف نامه بنویسید و خدمات خود را برای تبلیغ در WhatsApp ارائه دهید. سعی کنید زیاد سرزده و عجولانه عمل نکنید چرا که به مذاق خیلی ها خوش نمی آید.

  • درآمد با گوشی از طریق همکاری با خبرگزاری ها

با آژانس های خبری محلی یا ملی همکاری کنید. خدمات WhatsApp را برای پیدا کردن کانال های آژانس های خبری معتبر که مطالب جالب و جدیدی را درخواست می کنند جستجو کنید. با ارسال عکس ها، فایل های صوتی و تصویری با کیفیت بالا و اخبار مهم و ارزشمند می توانید پاداش و درآمد خوبی داشته باشید، کافیست بدانید و مطمئن شوید که آن خبرگزاری پول میدهد یا نه، سپس پیام خود را ارسال نمایید.

  • کسب درآمد از گوشی با فروش محصولات یا خدمات

چگونه با گوشی خود کسب درآمد کنیم؟,روش های کسب درآمد با گوشی,کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

خدمات، مهارت ها، توانمندی ها، محصولات یا تولیدات منحصر به فرد خود را از طریق واتس اپ با دیگران اشتراک بگذارید. منتها در واتس اپ محدودیت تعداد ارسال و نوع فایل ارسالی، احتمالا وجود داشته باشد که با بررسی در گوگل، به آسانی متوجه این محدودیت ها و روش حل آنها خواهید شد.

  • کسب درآمد با گوشی از طریق تبلیغات واتس اپ

یکی از کاربردی ترین امکانات واتس اپ، امکان ایجاد گروه های کاربری محدود بر اساس علایق یا مشاغل مشترک است. یک گروه با کاربران خاص و علاقمند به محصول مورد نظر خود را بسازید و  تبلیغ را شروع کنید. از تبلیغات ترکیبی در سایر شبکه های اجتماعی غافل نشوید. واتس اپ هنوز به اندازه فیس بوک، توییتر و اینستاگرام محبوب نیست. فراموش نکنید که هرچه فعالیت شما در شبکه های مختلف اجتماعی بیشتر باشد، مخاطبان و مشتری های بیشتری نیز خواهید داشت.

  • ارسال لینک وب سایت خود جهت تبلیغ

اگر وب سایتی برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید جهت بهبود سئو سایت یا تبلیغ آن میتوانید لینک سایت را به عنوان پیام تبلیغاتی به افراد در سطح وسیع از طریق واتس اپ ارسال نمایید، حتی می توانید با یک فیلم کوچک یا متنی جذاب یا نمونه کاری مناسب، موفقیت های حرفه ای خود را به کاربرانتان نشان دهید و علاقه کاربران را به خود جلب کنید.

زمان مورد نیاز برای رسیدن به درآمد از طریق تلفن همراه

کسب درآمد از موبایل چقدر وقت می‌خواهد؟

اگر می‌خواهید در کسب درآمد از موبایل موفق شوید بهتر است از همان ابتدا آن را جدی بگیرید و به شکل یک کار پاره وقت به آن نگاه نکنید. در کسب درآمد از تلفن همراه این نکته بسیار مهم است که شما بتوانید روی کسب و کارتان به‌صورت مناسب زمان بگذارید و مشکلات ان را رفع کنید.

اگر در حال حاضر کارمند هستید و یا به‌طور کلی شاغل هستید و می‌خواهید از تلفن همراه‌تان کسب درامد کنید بهتر است یک زمان‌بندی منظم برای کارتان انجام دهید و سپس سعی کنید هزینه‌های زندگی خود را به حداقل برسانید.

 

انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی + بررسی 13 مدل رایج کسب و کار آنلاین

این موضوع به این‌خاطر است که باید مقداری از درآمد فعلی‌تان را برای آموزش و ساخت کسب و کار هزینه کنید. البته نگران نباشید چراکه این هزینه خیلی زود به شما باز می‌گردد. در نظر داشته باشید که بهترین کار این است که شما برای شروع کارتان تمام وقت زمان صرف کنید اما اگر به هر دلیلی قادر به صرف چنین وقتی نیستید بهتر است حداقل نیم روز را به کار جدید و کسب درآمد با گوشی اختصاص دهید.

کسانی‌که در شروع کار می‌خواهند با روزی یک یا دو ساعت کار به درآمدهای چند میلیونی برسند معمولا موفق نمی‌شوند. پس شما سعی کنید زمان خوب و معقولی را برای کسب و کارتان داشته باشید تا بتوانید به درآمد مناسبی برسید.

کسب درآمد با تلگرام و اینستاگرام

یکی از روش‌ها رایج کسب درآمد با گوشی، استفاده از تلگرام و اینستاگرام است. این روزها بیش‌تر مردم در این شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری دارند و روزانه چندین ساعت از وقت خود را در این شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند. کانال‌ها و پیج‌های فروشگاهی و خدماتی بسیار زیادی وجود دارند که در بستر تلگرام و اینستاگرام فعالیت دارند و از این شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد می‌کنند.

در سال‌های اخیر کسب درآمد از تلگرام برای مردم بسیار عادی شده است و بسیاری افراد از پیج‌ها و کانال‌ها استفاده می‌کنند تا محصولات و خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند.

یکی از علت‌هایی که مردم به پیج‌ها و کانال‌ها رغبت دارند این است که به‌خاطر موضوعاتی مانند نبود مالیات، اجاره مغازه و بسیاری از موضوعات دیگر قیمت این پیج‌ها و کانال‌ها مقرون به صرفه است. البته در نظر داشته باشید که وجود یک سایت معتبر فروشگاهی یا خدماتی در کنار پیج یا کانال می‌تواند به شما کمک کند تا اعتبار کاری خود را افزایش دهید.

 

انواع روش های رسیدن به درآمد از گوشی موبایل

روش های کسب درآمد از گوشی

راستش را بخواهید روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما به کمک آن می‌توانید از تلفن همراه‌تان کسب درامد کنید اما مهم‌ترین آن‌ها داشتن یک کسب و کار خدماتی یا فروشگاهی است. در سال‌های اخیر مردم همه دنیا از جمله مردم ایران ترجیح می‌دهند کارها و خدمات‌شان را به‌صورت اینترنتی داشته باشند.

استفاده از خدمات اینترنتی باعث می‌شود تا در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. به همین خاطر امروزه بیش‌تر افراد رغبت دارند تا خدمات و کالاهای مورد نظرشان را به‌صورت اینترنتی دریافت کنند.

با این وجود شما می‌توانید در یکی از این بسترها فعالیت کنید و کسب درآمد با گوشی موبایل را با یکی از این روش‌ها آغاز کنید. دقت کنید که بهتر است در حوزه مورد فعالیت‌تان کمی هم اطلاعات سنتی داشته باشید تا بتوانید خدمات بهتری را به مشتریان‌تان ارائه دهید. برای مثال اگر قرار است در حوزه لوازم خانگی شروع به فعالیت کنید بهتر است اطلاعات حداقلی در این حوزه داشته باشید تا بتوانید رضایت مشتریان‌تان را جلب کنید.

بهترین روش‌های کسب درآمد با موبایل فعالیت در بستر تلگرام و اینستاگرام است که به راحتی می‌توانید خدمات و کالاهای خود را عرضه کنید اما به هر حال برای جلب اعتماد مشتریان‌تان باید راه‌های زیادی را استفاده کنید. در حقیقت بزرگ‌ترین مشکلی که پیج‌ها و کانال‌ها دارند این است که بسیاری از افراد به آن‌ها اعتماد نمی‌کنند.

البته این موضوع را می‌توان با داشتن یک وب سایت مناسب حل کرد اما باید فکری هم برای افرادی بکنید که حتی حاضر به چک کردن سایت شما نیستند و فقط می‌خواهند با مشاهده پیج یا کانال‌ شما به اطمینان مورد نظرشان برسند.

در پایان توصیه می‌کنیم که اگر آموزش‌های اصولی را دنبال کنید به راحتی می‌توانید به یک درآمد مناسب و پایدار در این حوزه برسید. پس شروع به دیدن آموزش‌های اصولی کنید و مطمئن باشید که می‌توانید کسب و کار شخصی‌تان را راه‌اندازی کنید.

چرخش در ایده و مدل کسب و کار

تحقیقات نشان داده است که کسب و کارهای تغییرپذیر از احتمال موفقیت بیش‌تری برخوردارند. برای مثال اگر شما یک ایده فروشگاه اینترنتی کفش داشتید و بعد از مدت زمانی به این نتیجه رسیدید که محصول شما در روند کاری شما اختلال ایجاد می‌کند بهتر است تعصب را کنار بگذارید و محصول‌تان را تغییر دهید؛

در همین راستا فرض کنید یک پیج اینستاگرامی در ابتدا همین کفش را برای فروش انتخاب می‌کند اما در میانه مسیر به این نتیجه می‌رسد که سایزبندی خاص کفش نسبت به دیگر محصولات مشکلات زیادی را برای مشتریان ایجاد می‌کند و بسیاری از افرادی که این محصول را خریداری کرده‌اند مجبور به بازگشت دادن محصول می‌شوند.

خب این شخص در این مرحله اگر روحیه تغییر‌پذیری داشته باشد مجددا تحقیقات خود را شروع می‌کند و مثلا به محصول جدیدی مانند کیف می‌رسد که دردسر سایزبندی ندارد. حال در ادامه مسیر و با گسترش کسب و کار می‌تواند کفش را هم اضافه کند. اما اگر همان ابتدا این محصول را تغییر نمی‌داد، این‌قدر دردسر تحمل می‌کرد تا از انجام این کار منصرف شود.

 

 

 

 

 

https://modirebartar.com/ways-to-make-money-online-without-capital/