سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های کسب و کار خانگی

شماره 33: بدهی را برای زندگی خود جمع کنید

برای ورود به این کار پوست بسیار ضخیمی لازم است ، اما وام گیرندگان برای کار فقط به تلفن و کامپیوتر احتیاج دارند و این کار را به یک تجارت عالی در خانه تبدیل می کنند. همچنین یک تجارت ضد رکود اقتصادی (یا حتی رکود دوستانه) است.

 

شرایط مجوز از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است ، بنابراین قبل از راه اندازی فروشگاه مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام داده اید. به طور کلی ، برای یافتن کار در این زمینه نیاز به دریافت گواهینامه تخصص بدهی دارید.

 

شماره 34: کالاهای خانگی برای Etsy.com ایجاد کنید

همه عاشق وسایل دست ساز هستند. اگر در حال حاضر وقت خود را در کارگاه خود می گذرانید ، چرا کالاهای خود را نمی فروشید؟ این که آیا شما می توانید صنایع دستی دیگر مانند شمع ، دکوراسیون منزل یا لحاف را بسازید ، همین مسئله است.

 

Etsy مکانی عالی برای شروع فروش بدون نیاز به ویترین فیزیکی فروشگاه است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید ، از موارد خود عکس بگیرید و یک قیمت تعیین کنید. تنها زمانی که باید خانه خود را ترک کنید این است که مجبورید به دفتر پست بروید تا وسایل خود را برای صاحبان جدید آنها حمل کنید.

 

شماره 35: کسب و کار سازمانی مستقر در خانه را راه اندازی کنید

اگر کسی هستید که کمد لباس ها را برای سرگرمی مرتب می کند ، خدمات خود را به افراد و مشاغل مزاحم و بی نظم ارائه دهید. برای راه اندازی مشاغل سازمانی نیازی به مدرک تحصیلی ندارید ، و همچنین ممکن است جذب مشتری سخت نباشد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک وب سایت یا یک گروه فیس بوک ساده برای تبلیغ خدمات خود ایجاد کنید. شما همچنین می توانید در صفحات محلی رسانه های اجتماعی ، یا در craiglist.org تبلیغات کنید.

 

شماره 36: کشاورزی گیاهان دارویی

باغبانی می تواند بسیار آرامش بخش ، و بالقوه بسیار سودآور باشد. با افزایش علاقه به روش های درمانی جایگزین و تقاضای غذاهای ارگانیک و محلی ، یک کشاورز گیاه می تواند مشتری های زیادی پیدا کند ، به خصوص اگر در یک منطقه شهری هستید.

 

در حالی که برای پرورش گیاهان فضای کمی برای رشد لازم است ، گیاهان نسبتاً کوچک هستند و تقریباً هر خانه ای می تواند کمی اصلاح شود تا باغ وسیع گیاهان فراهم شود.

 

شماره 37: الکترونیک شکسته را برطرف کنید

اگر شما نوعی کامپیوتر را برای سرگرمی جدا می کنید ، کار با تعمیرگاه لوازم الکترونیکی خارج از خانه یک تصمیم طبیعی است.

 

به طور خاص ، تعمیر iPad ها و سایر تبلت ها تجارت بسیار خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد ، زیرا بسیاری از کاربران تبلت به دنبال راهی کم هزینه برای رفع نمایشگرهای خرد شده و آسیب های دیگر هستند که از طریق تولید کننده می تواند هزینه بر باشد.

 

شماره 38: مدرس شوید

سابقه تحصیل برای تدریس خصوصی مفید است ، اما لازم نیست. تمام آنچه واقعاً به آن نیاز دارید مهارت های دیوانه در یک یا چند زمینه تحصیلی است. با داشتن تعداد زیادی دانش در یک موضوع خاص مانند ریاضیات یا علوم ، می توانید به دانش آموزان محلی کمک کنید تا در کلاس های خود بهتر عمل کنند.

 

یافتن کار به عنوان یک معلم خصوصی آسان است. می توانید خدمات خود را در محله محلی خود تبلیغ کنید یا حتی با مدارس محلی تماس بگیرید.

 

شماره 39: یک مربی شخصی شوید

اگر تمایل به تناسب اندام دارید و دوست دارید به دیگران کمک کنید تا به اهداف خود برسند ، یک مربی شخصی شدن باید برای شما طبیعی باشد. می توانید از مشتری ها در خانه های خود دیدن کنید ، یا می توانید با آنها در یک سالن ورزشی محلی ملاقات کنید.

 

در هر صورت ، برای افرادی که می خواهند راهنمایی و راهنمایی داشته باشند معمول است که برای هر جلسه برای یک مربی شخصی بیش از 50 دلار بپردازند. اگر می توانید چند مشتری هفتگی مستقر کنید ، می توانید با این ایده مشاغل مستقر در خانه درآمد واقعی کسب کنید.

 

شماره 40: آموزش دروس موسیقی

آموزش دروس خارج از خانه برای پیانو (یا گیتار ، ویولن یا آواز) روشی کاملاً ثابت است که همسران خانه نشین می توانند کمی پول اضافی دربیاورند.

 

اگر لوئیس گریفین بتواند این کار را انجام دهد ، هر کارآفرینی با ذهنیت موسیقی نیز می تواند این کار را انجام دهد.

 

در حالی که می توانید به صورت حضوری به آموزش موسیقی بپردازید ، تعداد کمی از وب سایت ها به شما امکان می دهند خدمات خود را به بازار عرضه کنید یا حتی به صورت آنلاین به آموزش موسیقی بپردازید. برخی از بهترین گزینه ها شامل Live Music Tutor و Take Lessons است.

 

ایده های مختلف مشاغل مستقر در خانه

در اینجا حتی بیشتر ایده های مشاغل مستقر در خانه وجود دارد که می توانید امتحان کنید ، گرچه همه آنها برای همه مفید نیست.

 

شماره 41: اتاقی را در خانه خود اجاره کنید

Airbnb ، VRBO.com و Vacasa همه نمونه هایی از یک بازار آنلاین هستند که گزینه های اقامت بین بازدید کننده و میزبان را ترتیب می دهد.

 

بگذارید بگوییم شما یک مهمان خانه یا اتاق خواب اضافی دارید. چرا فضای موجود در Vrbo را لیست نکنید و آن را به عنوان تجارت خود تبدیل کنید؟

 

هزینه ای که می توانید در هر شب شارژ کنید به منطقه بستگی دارد. هر چقدر شهر توریستی و خانه شما زیبا باشد ، می توانید هزینه بیشتری را نیز شارژ کنید.

 

AIRBNB

روشی ساده و ایمن برای میزبانی از منزل خود

VRBO

تخمین بزنید که چقدر می توانید درآمد کسب کنید!

VACASA

اجازه دهید Vacasa از خانه و مهمانان شما مراقبت کند

شماره 42: اتومبیل خود را اجاره کنید

اجاره یک اتاق اضافی به یک غریبه یا ماندن در خانه یک غریبه هنگام تعطیلات عجیب به نظر می رسید. با تشکر از افرادی مانند Airbnb و دیگران ، این خدمات اقتصادی مشترک به ما نشان داده اند که خیلی ترسناک نیست!

 

بنابراین بگذارید بپرسم - شما درباره اجاره اتومبیل خود چه احساسی دارید؟

 

در مورد آن فکر کنید آژانسهای اجاره اتومبیل (Enterprise ، Avis ، Budget و غیره) از نظر برخورد بسیار افتضاح و بسیار گران هستند.

https://about.me/mosimosmos/

شرکتی به نام Turo صنعت را مختل کرده است. مردم در سراسر کشور از طریق وام دادن اتومبیل خود به افراد غریبه درآمد کسب می کنند.

 

اگر چند روز از ماشین خود استفاده نمی کنید ، یا اگر دوست دارید